Do walki o zwycięstwo stanęło 20 studentów stylistyki transportu, reklamy i studium filmowego z "Art Center College of Design“. Mieli oni opracować strategie stylistyczne i marketingowe dla
luksusowego samochodu Audi przyszłego dziesięciolecia.
Uczestnikom konkursu podzielonym na multidyscyplinarne zespoły, postawiono konkretne wymagania. Auto przez nich tworzone miało oferować miejsce dla czterech dorosłych osób, mieścić się w amerykańskim segmencie samochodów kompaktowych, oraz stanowić kontynuację aktualnej linii proponowanej przez Audi.
W kategorii stylistyki największe uznanie zdobył projekt południowokoreańskiego studenta Donga Parka. Zaproponował on m.in. fotele w formie wiązań snowbordowych. Najlepszą zintegrowaną kampanię komunikacyjną z reklamą telewizyjną, drukowaną i materiałami promocyjnymi przygotował Egipcjanin Kareem Bahbah.
Obaj studenci otrzymali w nagrodę możliwość odbycia praktyk w renomowanych firmach.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?