Audi przyszłości

(mp)
Pod hasłem "Audi 2010 - przyszłość limuzyny" w tworzeniu przyszłego wizerunku niemieckiego producenta rywalizowali ze sobą młodzi styliści i studenci marketingu. Konkurs zorganizowała firma Audi we współpracy z „Art Center College of Design“.

 

Do walki o zwycięstwo stanęło 20 studentów stylistyki transportu, reklamy i studium filmowego z "Art Center College of Design“. Mieli oni opracować strategie stylistyczne i marketingowe dla

Audi przyszłości

luksusowego samochodu Audi przyszłego dziesięciolecia.

 

 Uczestnikom konkursu podzielonym na multidyscyplinarne zespoły, postawiono konkretne wymagania. Auto przez nich tworzone miało oferować miejsce dla czterech dorosłych osób, mieścić się w amerykańskim segmencie samochodów kompaktowych, oraz stanowić kontynuację aktualnej linii proponowanej przez Audi.

 

W kategorii stylistyki największe uznanie zdobył projekt południowokoreańskiego studenta Donga Parka. Zaproponował on m.in. fotele w formie wiązań snowbordowych. Najlepszą zintegrowaną kampanię komunikacyjną z reklamą telewizyjną, drukowaną i materiałami promocyjnymi przygotował Egipcjanin Kareem Bahbah.

 

Obaj studenci otrzymali w nagrodę możliwość odbycia praktyk w renomowanych firmach.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty