Nadwozie standardowego A8 zostało wyposażone w nowy body kit. Z przodu uwagę zwraca przedni zderzak z powiększonymi wlotami powietrza, a także czarna atrapa chłodnicy Single Frame. W tylnej części pojazdu dominuje masywny zderzak zintegrowany z dyfuzorem, w którym umieszczono cztery końcówki układu wydechowego. O sportowy wizerunek auta dbają także potężne, 20 i 22-calowe obręcze aluminiowe. Dzięki obniżonemu o 40 mm zawieszeniu, szczelnie wypełniają one nadkola pojazdu.
Audi z serii RS wyróżniają się potężnymi jednostkami napędowymi. Jednak w przypadku projektu Hofele jest inaczej. Tuner oferuje tylko pakiety wzmacniające dla silników 4.2-litra V8, a także 4.2-litra TDI. W pierwszym przypadku moc wzrosła z 372 do 390 KM, zaś w drugim z 350 do 390 KM. Po zmianach, motor wysokoprężny charakteryzuje się imponującą maksymalną wartością momentu obrotowego 900 Nm.
W kabinie pasażerskiej postawiono przede wszystkim na luksus i komfort podróży. Tapicerkę wykonano ze skóry i alcantary. Materiały te znalazły się również na panelach drzwiowych i kierownicy.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?