W wywiadzie dla brytyjskiego magazynu branżowego Car Dealer, Tim Abbott, szef BMW w Wielkiej Brytanii przyznał, że jego firma rozważa wykorzystanie Internetu w szerszym zakresie, niż miało to miejsce do tej pory. - "Nie widzę żadnych przeszkód, aby nasza submarka BMW i, przy sprzedaży swoich modeli korzystała w głównej mierze z Internetu. Oczywiście odbywałoby się to przy wsparciu ze strony tradycyjnych salonów sprzedaży" - powiedział Abbott.
**CZYTAJ TAKŻE
BMW nabyło udziały w firmie SGI Carbon SENowe BMW 135i w 2012 roku?**
Nie jest to jedyny pomysł szefa BMW w Wlk. Brytanii dotyczący nowoczesnych metod sprzedaży pojazdów. Chciałby umożliwić klientom korzystanie z kilku modeli aut w ramach jednej opłaty leasingowej. - "Uważam, że udostępnienie kupującym np. elektrycznego modelu i3 przez 5 dni w tygodniu na dojazdy do pracy, a także serii 5 z silnikiem diesla na weekend w ramach jednej umowy spotkałoby się z zainteresowaniem klientów. Co więcej, mogłoby to być poszerzone także o elektryczne jednoślady znajdujące się w naszej ofercie" - wyjaśnił Abbott.
BMW i rozpocznie swoją działalność w 2013 roku, kiedy to do sprzedaży trafi kompaktowy model i3. Rok później dołączy do niego limuzyna i8. Oba auta do napędu wykorzystują wyłącznie energię elektryczną.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?