Silnik V8 o pojemności 4,4 l i mocy 467 kW (635 KM) – o 7 kW (10 KM) więcej niż w BMW M5 Competition (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,3 – 10,9 l/100 km zgodnie z WLTP; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 259 – 249 g/km zgodnie z WLTP) czyni BMW M5 CS najmocniejszym samochodem w historii firmy BMW M GmbH.
B
MW M5 CS wyposażone w 8-stopniową skrzynię M Steptronic z Drivelogic wykonuje standardowy sprint od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 3,0 s. Jest tym samym o 0,3 s szybsze niż BMW M5 Competition i plasuje się na poziomie samochodów supersportowych.
Uzyskana, dzięki ulepszonej lekkiej konstrukcji, redukcja masy o ok. 70 kg względem BMW M5 Competition, specjalne zestrojenie układu jezdnego oraz układ M xDrive z centralnym inteligentnym sterowaniem aktywnego mechanizmu różnicowego to główne wyróżniki nowości.
Charakteru pojazdowi dodaje obramowanie atrapy chłodnicy BMW w kolorze złotobrązowym i elementy świetlne w kształcie litery L w światłach laserowych BMW, które świecą na żółto zamiast na biało, podobnie jak w samochodach wyścigowych GT.
BMW M5 CS jest standardowo wyposażone w sportowe opony torowe Pirelli P Zero Corsa w rozmiarze 275/35 R 20 z przodu i 285/35 R 20 z tyłu na 20-calowych kutych obręczach kół M Y Spoke (przód: 9,5 J x 20, tył: 10,5 J x 20) w kolorze złotobrązowym.
Autem podróżować mogą cztery osoby zasiadające w karbonowych fotelach M z przodu oraz na dwóch pojedynczych siedzeniach z tyłu. Wszystkie obite są czarną skórą Merino (z przodu o delikatnej fakturze) i mają kontrastujące powierzchnie. Zintegrowane zagłówki z podświetlanym logo M5 zdobi kontur legendarnego toru Nürburgring.
Zobacz także: Testujemy Fiata 124 Spider
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?