Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 37280 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1251 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | 95–320 |
---|---|
Pojemność [cm3] | 1598–2979 |
Zużycie paliwa [l/100km] | 3,8–8,0 |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | 4,7–12,2 |
Długość [mm] | 4324–4340 |
Szerokość [mm] | 1765 |
Min. pojemność bagażnika [l] | 360 |
Moc [KM] | 115–306 |
---|---|
Pojemność [cm3] | 1596–2996 |
Zużycie paliwa [l/100km] | 4,4–9,4 |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | 5,3–10,9 |
Długość [mm] | 4227–4360 |
Szerokość [mm] | 1748–1751 |
Min. pojemność bagażnika [l] | 260–370 |
Silnik diesla o pojemności dwóch litrów i oznaczeniu N47, N47S, N47T oraz N47DK0 montowany był w wielu modelach marki BMW, czyli serii 1, 3, 5, X1 oraz X3. Okres produkcji przypadał na lata 2007 – 2011. Decydując się na zakup samochodu z tym motorem należy być bardzo ostrożnym, ponieważ jednostki te posiadają wadliwy rozrząd i ewentualna naprawa może skutecznie opróżnić z pieniędzy nasz portfel.
Euro NCAP przeprowadziło nowe testy zderzeniowe. Najlepiej wypadły dwa modele BMW - oba otrzymały po pięć gwiazdek.
BMW wprowadziło na polski rynek nowy model serii 1. W podstawowej wersji auto kosztuje 105 900 zł.
Schodząca generacja BMW serii 1 jest jednocześnie ostatnim tylnonapędowym kompaktem na rynku. W Motofaktach sprawdzamy, czy używana, ustępująca „jedynka” to model godny polecenia, a jeśli tak, to na które jej wersje warto zwrócić uwagę.
W trzeciej generacji BMW Serii 1 zastosowano po raz pierwszy nowoczesną konstrukcję BMW z napędem na przednie koła. Wiemy już jak wygląda nowy pojazd niemieckiej marki.
Na torze testowym BMW w Miramas w południowej Francji trwają obecnie jazdy testowe zamaskowanych przedseryjnych BMW serii 1 trzeciej generacji. Auto ma posiadać napęd na przód.
Moc: 95–320 KM Pojemność skokowa: 1,6–3,0 l Zużycie paliwa: 3,8–8,0 l/100km
Moc: 115–306 KM Pojemność skokowa: 1,6–3,0 l Zużycie paliwa: 4,4–9,4 l/100km