Bridgestone świętuje 80-lecie istnienia

(ip)
Fot. Bridgestone
Fot. Bridgestone
W 1931 roku w japońskim mieście Kurume (wyspa Kyushu) w głowie producenta obuwia zrodziło się marzenie. Pan Shōjirō Ishibashi, dostrzegając zapotrzebowanie rozwijającej się Japonii na produkty gumowe, zapragnął zostać konstruktorem i producentem opon – stworzyć przedsiębiorstwo, które nawiązałoby konkurencje z brytyjskimi i amerykańskim firmami.
Fot. Bridgestone
Fot. Bridgestone

Swojemu przedsięwzięciu nadał nazwę Bridgestone, która jest dosłownym tłumaczeniem jego nazwiska (ishi - kamień, bashi - most). Pierwszym logotypem firmy został znak zwornika sklepienia kamiennej arkady symbolizujący stabilność, kompletność i doskonałość. Bridgestone przez całą swoją historię pozostało wierne temu przesłaniu i jest obecnie jednym z największych producentów wyrobów gumowych i opon na świecie.

**CZYTAJ TAKŻE

Bridgestone Road Show 2011Blizzak LM-80 - nowa opona zimowa opona od Bridgestone

**

W tym roku firma Bridgestone obchodzi 80. rocznicę swojego powstania. - "Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości" - słowa założyciela Bridgestone są mottem, w którym zawiera się misja firmy. Nadrzędnym celem pracowników Bridgestone na całym świcie jest doskonałość. Produkty i usługi najwyższej jakości to globalny wymiar Bridgestone." - powiedział Armand Dahi, Mangaing Director East Europe. - Bridgestone wspiera również społeczności, w których żyją i pracują pracownicy firmy - to dążenie do harmonii na poziomie lokalnym. Bridgestone kładzie nacisk na fundamentalne wartości - uczciwość i pracę zespołową. Firma promuje zarazem samodzielność swoich pracowników, wspierając kreatywne pionierstwo. Oto spójna kultura korporacyjna Bridgestone: uczciwość i współpraca, różnorodność i kreatywność w dążeniu do wspólnego celu. Oto filozofia “The Bridgestone Essence", w myśl której tradycyjne wartości pomagają stawić czoła nowym wyzwaniom. - dodał Dahi.

W parze z nową filozofią Bridgestone idzie nowa identyfikacja wizualna firmy, na którą składają się odświeżone: logotyp, symbol korporacyjny oraz znak firmowy. Nowy znak to ewolucja dotychczasowej symboliki.

“Your Journey, Our Passion" ("Twoja droga, nasza pasja") oto nowe hasło korporacyjne Bridgestone, które stanowi zwieńczenie przemian w wizerunku firmy z okazji jej 80-lecia.

Weź udział w akcji serwisu motofakty.pl: "Chcemy
Taniego Paliwa" - podpisz petycję do rządu
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty