Bruno Senna opowiada o startach w World Series by Renault

(red)
Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP
W miniony weekend odbyła się druga runda World Series by Renault w sezonie 2011, a Bruno Senna z LRGP opowiedział o tym, jak wyglądał jego występ podczas imprezy.

W miniony weekend odbyła się druga runda World Series by Renault w sezonie 2011, a Bruno Senna z Lotus Renault GP opowiedział o tym, jak wyglądał jego występ podczas imprezy.



Fot. Lotus Renault GP
Fot. Lotus Renault GP


Bruno, czy dobrze bawiłeś się w ten weekend podczas drugiej rundy WSR sezonu 2011 na torze Spa?


BS:

To była dla mnie wielka frajda. Jeździłem po całym legendarnym torze kręcąc bączki, paląc gumę i robiąc hałas. Ogólnie rzecz biorąc, niektórzy ludzie mogli zobaczyć bolid z bliska. Ja również mogłem zbliżyć się do fanów, zostały zrobione zdjęcia, rozdawałem autografy, więc generalnie było to całkiem inne doświadczenie dla każdego, kto nie ma okazji, aby dostać się na wyścigi Formuły 1.

**CZYTAJ TAKŻE

Refleksje Witalija Pietrowa po GP ChinKraksa Broniszewskiego


Czy udało Ci się wyjechać na tor podczas obu dni?
BS:
Wyjechałem na tor trzykrotnie w sobotę oraz trzykrotnie w niedzielę. Jak wiecie, Spa jest jednym z moich ulubionych torów - Eau Rouge jest normalnie bardzo trudnym zakrętem, ale jest jeszcze trudniej, kiedy pokonujesz go z niewłaściwej strony, jadąc z prędkością około 270 kilometrów na godzinę.

WSbR jest popularną serią, podczas każdego weekendu zjawia się około 100 000 fanów. Jak fani odebrali twój pokaz?
BS:**
Wszyscy dobrze się bawili i była świetna reakcja ze strony fanów. Wielu kibiców przyszło na padok, gdzie było dużo bolidów F1. Sądzę, że był to wielki sukces.

Mówisz, że Spa-Francorchamps jest jednym z Twoich ulubionych torów, jest on również znany jako jeden z bardziej wymagających obiektów. Co jest takiego w tym torze, że masz o nim taką opinię?
BS:

Jego natura, to bardzo szybki tor, gdzie agresywna jazda opłaca się. Większość innych torów na techniczny charakter, ale ten należy do klasyków, gdzie im mocniej ciśniesz, tym bardziej możesz poprawić czas okrążenia, więc naprawdę świetnie jeździ się po torze i poszukuje limitów bolidu.

World Series by Renault jest znana jako wylęgarnia przyszłych gwiazd F1 - czy widziałeś tam jakichś kierowców, którzy Twoim zdaniem będą pojawiać się w Formule 1 w ciągu następnych kilku lat?
BS:

Jest kilku kierowców, którzy bardzo dobrze radzą sobie w World Series, w każdym wyścigu jest ostra walka, a mistrzostwa będą bardzo zacięte, więc uważam, że będzie dobra rywalizacja w trakcie roku i z pewnością zobaczymy kilku z nich w Formule 1.

W przyszłym tygodniu wyruszasz do Turcji, jak Twoim zdaniem dotychczas radzi sobie LRGP i jakie są Twoje przewidywania na europejską część sezonu?
BS:

Myślę, że mieliśmy bardzo udany początek Mistrzostw, a później dosyć skomplikowany weekend pod względem strategii w Chinach. Całkiem nieźle uczymy się tego, jak zrozumieć techniki i możemy sobie nieźle poradzić w kilku kolejnych wyścigach. Turcja będzie kolejnym wyzywającym weekendem z bardzo dużym zużyciem opon i wyzywającym torem, więc zobaczymy jak będzie wyglądać strategia i opony w ten zbliżający się weekend.

Źródło: Lotus Renault GP

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty