Głównym celem producentów jest przygotowanie samochodu do ekstremalnej
jazdy torowej. W związku z tym Camaro otrzymał amortyzatory z technologią Magnetic Ride Control zapożyczone z modelu ZL1, 20-calowe obręcze aluminiowe z oponami Goodyear Eagle F1 Supercar, a także wyczynowe hamulce Brembo z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i czterotłoczkowymi z tyłu.
Elektryczne wspomaganie kierownicy dba o to, aby cała moc jednostki napędowej trafiała do tylnych kół, a nie po części do silnika wspomagania. W modelu koncepcyjnym zastosowano też krótko zestopniowaną ręczną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która pozwala skrócić czasy przyspieszeń.
**
CZYTAJ TAKŻE
**
Nadwozie Chevroleta Camaro 1LE pokryto czerwonym lakierem Victory Red i przyozdobiono czarnym wykończeniem maski silnika i tylnego spoilera. Wnętrze wykończono z kolei czarną tapicerką skórzaną obszytą kontrastującymi nićmi, natomiast deskę rozdzielczą i panele drzwiowe ozdobiono srebrnymi wstawkami.
Nie wiadomo, czy pakiet 1LE trafi do seryjnego modelu. Zważając jednak na bogatą, "torową" tradycję Chevroleta jest to bardzo prawdopodobne.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?