Chevrolet wchodzi do świata międzynarodowego futbolu

(ip)
Pięcioletnia umowa, na mocy której Chevrolet zostanie Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu Manchester United, uczestniczącego w rozgrywkach piłkarskich angielskiej ligi Barclays Premier League, obejmuje stworzenie pucharu Chevrolet China Cup w ramach trasy Manchester United 2012 Tour organizowanej na całym świecie przez firmę DHL.

W ramach pucharu Chevrolet China Cup, który odbędzie się w lipcu tego roku, zostaną rozegrane mecze piłkarskie w Szanghaju

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

oraz w innym mieście w Chinach. Pierwsza w 101-letniej historii firmy futbolowa umowa sponsorska skupia się na zapewnianiu fanom piłki nożnej dodatkowych emocji.

Chevrolet ogłosił również, iż rozpoczął współpracę partnerską z One World Futbol Project – organizacją, której celem jest promowanie futbolu wśród młodzieży w uboższych regionach świata za sprawą rewolucyjnej i praktycznie niezniszczalnej piłki. W ramach współpracy Chevrolet zobowiązał się dostarczyć w ciągu najbliższych trzech lat 1,5 miliona piłek One World Futbol organizacjom pracującym z młodymi osobami na obszarach dotkniętych wojną, w obozach dla uchodźców, w strefach klęsk żywiołowych oraz w społecznościach pokrzywdzonych przez los. Chevrolet jest pierwszym korporacyjnym sponsorem organizacji One World Futbol Project, która wpłynęła pozytywnie na jakość życia ponad 525 000 osób w 137 krajach całego świata.

„Chevrolet rozwija się jako globalna marka, dlatego to najlepszy czas na zaangażowanie się w słuszną sprawę i zaznaczenie swojej obecności na międzynarodowej mapie futbolowej”, powiedział Joel Ewanick, dyrektor ds. marketingu globalnego GM. „Naszym celem jest wejście w świat piłki nożnej w sposób wykraczający poza tradycyjną umowę sponsorską. Chcemy wyrazić głębokie uznanie dla tego sportu i uczcić to, co najlepsze w futbolu oraz zaoferować fanom niespotykane wcześniej możliwości czerpania pełnej radości z kibicowania”.

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

David Gill, dyrektor zarządzający Manchester United, powiedział: „Nasza przedsezonowa trasa jest ważnym wydarzeniem dla klubu, ponieważ pozwala nam przygotować się do nadchodzącego sezonu, a także spotkać się z naszymi fanami i partnerami w różnych krajach. Podczas ostatniej rozgrywki przedsezonowej w Chinach spotkaliśmy się z dużym wsparciem ze strony kibiców. Byliśmy bardzo miło zaskoczeni entuzjazmem fanów zgromadzonych na trybunach podczas meczu, dlatego liczymy, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej. Po raz pierwszy zagramy w Pucharze Chevrolet China Cup i wierzę, że będzie to początek długiej i owocnej współpracy z tą Chevroletem”.

One World Futbol Project pomaga szkołom, sierocińcom oraz organizacjom nonprofit wykorzystywać sport w celu rozwiązywania konfliktów, uczenia tolerancji i budowania wspólnot. Firma jest również członkiem sieci streetfootballnetwork, która łączy 94 organizacje non-profit promujące zmiany społeczne poprzez piłkę nożną, działające w 61 krajach całego świata.

„One World Futbol Project wyznaje zasady bardzo bliskie filozofii Chevroleta, głosząc, że piłka nożna może poprawić jakość

Fot: Chevrolet
Fot: Chevrolet

życia, stworzyć nowe możliwości i pozytywnie wpłynąć na rozwój ludzi na całym świecie”, powiedział Ewanick. „Piękno futbolu tkwi nie tylko w samej grze, ale także w ludziach. One World Futbol Project ma potencjał do zmobilizowania milionów kibiców na całym świecie, aby przyłączyli się do działań podejmowanych przez tę organizację, czego wynikiem będzie stworzenie globalnego ruchu na rzecz piłki nożnej i wszystkich jej fanów. Takiemu właśnie ruchowi chcielibyśmy przewodniczyć”.

Tim Jahnigen, współzałożyciel i dyrektor działu innowacji One World Futbol Project, powiedział: „Naszą misją w One World Futbol Project jest wprowadzenie pozytywnych zmian poprzez rozpowszechnienie radości, jaką niesie piłka nożna, a także dopilnowanie, aby dzieci mogły pozostać dziećmi, niezależnie od tego, w której części świata żyją. Chevrolet jest doskonałym partnerem, który współdzieli nasze przekonanie, iż futbol może nie tylko zjednoczyć ludzi poprzez emocje wywoływane podczas gry, ale również pomóc uleczyć i odbudować społeczności dotknięte wojną, katastrofami czy biedą. Dzięki temu partnerstwu możemy zmienić życie milionów osób za sprawą siły, jaką niesie ze sobą wytrzymała piłka do gry”.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty