Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Oto przykłady francuskiej i niemieckiej szkoły konstruowana kompaktów. A w szkole, jak to w szkole – trzeba sprawdzić kto odrobił lekcje i na jaką ocenę.
Wersja C4 po liftingu jest obecna na polskim rynku od ponad pół roku. Wizualnie auto wypada dobrze, ale – co najważniejsze – uśmiech na twarzy budzą również jego właściwości jezdne. Naprawdę ciężko nie polubić tego francuskiego hatchbacka.
Citroen C4 Catctus Rip Curl to auto, które zadebiutuje na zbliżającym się salonie samochodowym w Genewie. Samochód powstał we współpracy z firmą zajmującą się produkcją odzieży oraz sprzętu dla surferów.
Od czasu swej premiery w 2004 roku Citroen C4 został sprzedany na całym świecie w liczbie ponad 2,5 mln egzemplarzy. Fabryka w Miluzie (Francja), w której produkowany jest C4, świętowała w obecności Sebastiena Loeba zejście z taśmy pięćsettysięcznego egzemplarza drugiej generacji tego modelu, wprowadzonego na rynek w 2010 roku.
Citroen postanowił zmodyfikować model C4. Zmiany stylistyczne są jednak kosmetyczne, a oficjalna premiera auta odbędzie się podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie.
Na polskim rynku debiutuje Citroen C4 Cactus. Wersja START z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech o mocy 75 KM dostępna będzie od 51 900 zł brutto.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —