Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Pokrywa silnika przetłoczona w kształt logo marki i kierownica, w której obraca się tylko wieniec to cechy charakterystyczne Citroena C4.
Częstym polem sporów motoryzacyjnych jest kwestia: lepsze niemieckie, czy japońskie. Od dawna też przysłowiową „nogę w drzwi” próbują włożyć inżynierowie z Hiszpanii i Francji.
Jak skusić klienta szukającego auta dla rodziny? Należy mu zaoferować samochód z dużym bagażnikiem i wnętrzem dającym się różnorodnie konfigurować.
Segment aut kompaktowych, spełniających najczęściej rolę samochodu rodzinnego, to oczko w głowie każdego producenta. Błąd w założeniach przy konstruowaniu takiego pojazdu może przynieść wymierne korzyści lub straty. Dlatego właśnie wygląd i funkcjonalność francuskich kompaktów nie jest dziełem przypadku.
Francuzi od lat dowodzą, że konstruowanie samochodów rodzinnych może być sposobem przyciągnięcia klienta do salonu i zabawą formą. Niemiecka solidność wciąż nakazuje tworzyć Volkswagenowi pojazdy proste w formie, ale użyteczne w codziennej eksploatacji.
Prezentując tzw. minivany, czyli pojazdy osobowe o powiększonej przestrzeni użytecznej, często podkreślamy ich coraz większą popularność.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —