Tym, co wyróżnia model JRG SE od pozostałych Corvett, jest dach typu hardtop, zamiast brezentowego oraz brak zderzaków i kołpaków. Poza tym, wyścigowe auto wyposażono w fotel tylko dla kierowcy i odchudzone wnętrze, w którym nie odnajdziemy wygłuszeń oraz materiałowej tapicerki.
Poprzedni właściciel Corvetty chciał przerobić je na dragstera. W związku z tym dokonał modyfikacji tylnych nadkoli, by mogły pomieścić olbrzymie koła. Projekt nie został jednak ukończony, a autu przywrócono pierwotny kształt nadwozia. Prace renowacyjne zajęły aż 12 miesięcy.
Tak przygotowany pojazd wystawiony zostanie na aukcji. Bonham przewiduje, że Corvetta osiągnie cenę 55-65 tys. euro (ok. 230-270 tys. zł).
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?