DS7 po liftingu. Najmocniejszy napęd w historii

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
DS
Dzięki modernizacji DS 7 zyskał najmocniejszy napęd w historii modelu. Auto zmieniło się także pod względem stylistycznym.

DS 7 CROSSBACK, który był pierwszym autorskim projektem DS Automobiles, zadebiutował na rynku w 2017. Lifting w 2022 roku przyniósł rezygnację z dopisku Crossback.

Przód i tył nowego DS 7 zostały radykalnie przeprojektowane. Stylistyczny akcent DS WINGS i grill są większe, a osłona podwozia została przeprojektowana i jest obecnie dostępna w kilku kolorach, w zależności od modelu.

Zdecydowano się na smuklejsze lampy Pixel Led Vision 3.0 oraz dość charakterystyczne światła dzienne Light Veil (33 diody)

Nowe 19-calowe obręcze EDINBURGH i SILVERSTONE z ozdobnymi wstawkami poprawiają właściwości aerodynamiczne, a ich wzory zwiększają optycznie średnicę. Nowe 21-calowe obręcze BROOKLYN, które wyróżniają się kunsztownym, geometrycznym wzorem, są dostępne wyłącznie z nową wersją DS 7 E-TENSE 4x4 360. Obramowania szyb i poprzeczki dachowe zostały wykończone czarnym, błyszczącym lakierem.

DS 7 E-Tense 4x4 360 KM po tuningu DS Performance ma nie tylko więcej mocy. Zdecydowano się na akumulator o pojemności 14,2 kWh, a przypomnijmy, że wcześniej montowano baterię 13,2 kWh). Deklarowany zasięg to 81 km na prądzie, a ładowanie potrwa 2 godzin (ładowarka 7,4 kW). Oprócz wersji hybrydowej oferowany jest też m.in. silnik wysokoprężny BlueHDi - to jednostka 1,5 l o mocy 130 KM.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty