Dział: Technika Warsztatowa - Wizualne różnice miedzy wolnymi kołami alternatora 535 0214 10 i 535 0229 10

Redakcja
Patronat działu: Schaeffler Polska
Patronat działu: Schaeffler Polska
Patronat: Schaeffler Polska. Producent: Honda, modele: Accord VIII, Accord IX, Civic VIII, CR-V II, CR-V III, FR-V Silniki: 2.2i-CTDi, 2.21-DTEC
Patronat działu: Schaeffler Polska
Patronat działu: Schaeffler Polska

Dział: Technika Warsztatowa
Patronat: Schaeffler Polska

W modelach wymienionych powyżej, zamontowane mogą by dwie różne wersje wolnego koła alternatora. Zdjęcie1 przedstawia wersje montowana fabrycznie (po lewej) i wersje z rynku części zamiennych (po prawej) wolnego koła alternatora 535 0214 10. Zdjęcie 2 przedstawia wersje montowana fabrycznie (po lewej) i wersje z rynku części zamiennych (po prawej) wolnego koła alternatora 535 0229 10.

Do demontażu i wymiany wolnego koła wymagane jest użycie narzędzia specjalnego. Obie wersje wolnego koła w pełni spełniają wymagania techniczne I różnią się tylko wizualnie.

Należy stosować się do zaleceń producenta pojazdu! Informacje techniczne i właściwe części zamienne można znaleźć pod adresem: www.Schae_er-Aftermarket.pl lub www.RepXpert.com

Dodatkowe informacje: e-mail: aaminfo.pl@schae_er.com

Wolne koło alternatora 535 0214 10 Fot: Schaeffler Polska
Wolne koło alternatora 535 0214 10 Fot: Schaeffler Polska
Wolne koło alternatora 535 0229 10 Fot: Schaeffler Polska
Wolne koło alternatora 535 0229 10 Fot: Schaeffler Polska
Narzędzie specjalne INA - 400 0241 10 Fot: Schaeffler Polska
Narzędzie specjalne INA - 400 0241 10 Fot: Schaeffler Polska
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty