Podobnie jak Golf VII generacji, który najprawdopodobniej zostanie zaprezentowany podczas wrześniowych targów motoryzacyjnych w Paryżu, elektryczny kompakt z Wolfsburga zostanie zbudowany w oparciu o płytę podłogową MQB, umożliwiającą zastosowanie także technologii hybrydowych.
Według nieoficjalnych informacji, zespół napędowy E-Golfa będzie bazował na rozwiązaniach zaprezentowanych w prototypie blue-e-motion. Pod jego maską znajdzie się więc motor elektryczny o mocy 115 KM, który generuje dodatkowo 270 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Powinno to wystarczyć do osiągnięcia prędkości maksymalnej ok. 140 km/h, zaś litowo-jonowe baterie zamontowane w podłodze auta zapewniają zasięg na poziomie 150 kilometrów bez potrzeby ich ponownego ładowania.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?