F3 Euro Series: Giermaziak powraca

(ip)
Fot. Verva Racing Team
Fot. Verva Racing Team
W tym sezonie centralnym punktem na wyścigowej mapie Kuby Giermaziaka jest Nürburgring. W ostatnich miesiącach Polak już dwukrotnie startował w wyścigach na słynnym niemieckim torze, w tym na legendarnej północnej pętli, nazwanej przez Jackiego Stewarta "zielonym piekłem".

W tym sezonie centralnym punktem na wyścigowej mapie Kuby Giermaziaka jest Nürburgring. W ostatnich miesiącach Polak już dwukrotnie startował w wyścigach na słynnym niemieckim torze, w tym na legendarnej północnej pętli, nazwanej przez Jackiego Stewarta "zielonym piekłem".

Fot. Verva Racing Team
Fot. Verva Racing Team

Jak dotąd kierowca założonego przez PKN Orlen zespołu Verva Racing Team jeździł po nim samochodem Porsche GT3, tym razem wystartuje za kierownicą bolidu Formuły 3. Po wielkich sukcesach w Porsche Supercup, czyli pole position, drugim miejscu na torze Nürburgring oraz zwycięstwie w zeszłym tygodniu na Hungaroringu, Kuba wraca do F3 Euro Series, w której jest debiutantem.

**CZYTAJ TAKŻE

Giermaziak wygrał na HungaroringuF3: pierwsze punkty Giermaziaka

**

Poprzedni start w tej serii na torze Norisring Giermaziak zaliczył miesiąc temu. Kuba zatem ponownie będzie musiał przestawić się z jazdy zamkniętym samochodem Porsche GT3 Cup na lekki, jednomiejscowy bolid z otwartym nadwoziem, którego charakterystyka prowadzenia jest zupełnie inna. Kierowca występujący w F3 Euro Series w zespole STAR Racing Team, sponsorowanym przez sieć niemieckich stacji paliwowych zarządzanych przez Orlen Deutschland, liczy jednak na udany weekend. Tym bardziej, że w ostatnich występach robił wyraźne postępy.

Fot. Verva Racing Team
Fot. Verva Racing Team

Kuba Giermaziak: Będziemy startowali na torze, który lubię najbardziej ze wszystkich znajdujących się w tegorocznym kalendarzu. Do momentu zwycięstwa na Hungaroringu, właśnie w Niemczech miałem swój najlepszy wynik w Porsche Supercup. Co prawda w Formule 3 będziemy jechać na krótkiej pętli, czyli odchodzą nam aż cztery zakręty, które bardzo lubię, ale cała reszta również bardzo mi się podoba.

W ostatnich tygodniach w Formule 3 zmieniłem inżyniera i zmieniliśmy też trochę styl pracy. Efekty tego posunięcia było widać już na torze Norisring i mam nadzieję, że podobnie będzie na Nürburgring. W Formule 3 jestem debiutantem, jednak moim celem jest zdobycie jak największej ilości punktów i udowodnienie, że możemy walczyć o czołowe lokaty.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty