- "Kiedy kupujesz Ferrari, jednocześnie kupujesz marzenie. Nasi klienci muszą mieć pewność, że nie jest to marzenie dostępne dla każdego. Dlatego też spowolnimy nieco proces produkcji" - powiedział w wywiadzie dla portalu "Autocar.co.uk" di Montezemolo.
Choć większość producentów dąży do zwiększenia sprzedaży, Ferrari wybrało odmienną drogę. Celem tej marki na rok 2013 jest sprzedaż poniżej 7 tys. modeli. Dla porównania, w 2012 roku posiadaczami auta z Maranello stało się 7318 osób.
Zwiększenie zysków, pomimo zmniejszenia sprzedaży, ma być zapewnione dzięki rozbudowie dodatkowych pakietów wyposażenia umożliwiających personalizację auta. Zdaniem di Montezemolo, w ten sposób zostanie także podniesiony prestiż związany z posiadaniem Ferrari.
W pierwszym kwartale 2013 roku, Ferrari sprzedało o 4% więcej aut, niż w analogicznym okresie roku 2012, lecz zysk wzrósł o 36,5%.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?