Ferrari. Co Włosi planują w przyszłości?

(mm)
Fot. Ferrari
Fot. Ferrari
Ferrari przygotowuje nową strategię. Związane jest to m.in. ze zmianami w firmie gdyż szefem nie jest Luca di Montezemolo, a Sergio Marchionne.
Fot. Ferrari
Fot. Ferrari

Luca di Montezemolo chciał zachować prestiżowy charakter marki. Ograniczał roczną produkcję i nie chciał zgodzić się na wprowadzenie do sprzedaży tańszego i mniejszego auta.

W 2014 roku Ferrari sprzedało 7 255 pojazdów, a Sergio Marchionne pragnie zwiększyć sprzedaż o 30% do 2019 roku. Decyzja ta uzasadniana jest wzrastającym popytem na supersamochody na rynkach wschodzących.

Wiadomo, że Ferrari od dłuższego czasu pracuje nad nowym modelem, który ma być przystępniejszy od dotychczasowych aut marki. Firma wchodzi także na giełdę.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty