Plany Fiata zakładały sprzedaż aut w USA na poziomie 50 tysięcy egzemplarzy. Jak się okazało, nabywców znalazło zaledwie 26 tys. pojazdów włoskiego producenta. Nie pomogła nawet kampania reklamowa z udziałem piosenkarki Jennifer Lopez. Konkurencja ze strony MINI okazała się zbyt silna dla modelu 500, który miał stanowić główny filar sprzedaży.
Mimo to, Fiat nie poddaje się i w 2013 roku zamierza wprowadzić do oferty model 500 Wagon, który stanowiłby bezpośrednią odpowiedź na MINI Clubman. Szczegóły nowego kombi nie są jeszcze znane. Prototyp tej odmiany 500 zostanie zaprezentowany najprawdopodobniej juz podczas marcowych targów w Genewie. Sprzedaż auta miałaby się rozpocząć w drugiej połowie 2012 roku.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?