Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, Włosi potwierdzili, że podstawowym silnikiem w ofercie 500L będzie najmniejszy motor włoskiego koncernu, czyli dwucylindrowa jednostka TwinAir o pojemności 0.9-litra. Dzięki turbosprężarce, jest ona w stanie osiągnąć moc 85 lub 105 KM.
Niestety, dane dotyczące zużycia paliwa nie są jeszcze znane. Wiadomo jedynie, że mocniejsza z nich będzie generowała ok. 112 g CO2/km. Ponadto, Fiat planuje także propozycję dla oszczędnych. Będzie to odmiana silnika TwinAir wyposażona w instalację LPG. W takiej specyfikacji, motor ten będzie generował 80 KM.
Nieoficjalnie mówi się także o tym, że Fiat pracuje nad pierwszą w swojej ofercie hybrydą, a 500L będzie modelem, w którym układ ten zadebiutuje.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?