8 z 10
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Fiat Panda II...

Fiat Panda II (2003-2012). Który silnik wybrać?

Fiat Panda II

Chociaż proste w konstrukcji, zawieszenie Pandy kiepsko znosi jazdę po polskich drogach. Przedwcześnie zużywają się amortyzatory, luzy pojawiają się też na wahaczach. Ich sworznie nie są wymienne. Trwałością nie grzeszą też sprężyny i łączniki stabilizatora. Cieszą niskie ceny elementów zawieszenia, martwi to, że trzeba je wymieniać czasami co 20-30 tys. km przebiegu.

Fot. Fiat

Zobacz również

Kulturowy tygiel w Filharmonii Krakowskiej. Lada dzień Festiwal 4 Tradycji

Kulturowy tygiel w Filharmonii Krakowskiej. Lada dzień Festiwal 4 Tradycji

Nocna kolizja Mustanga z łosiem w powiecie kłobuckim. Auto zostało zdewastowane

Nocna kolizja Mustanga z łosiem w powiecie kłobuckim. Auto zostało zdewastowane

Polecamy

Ile samochodów elektrycznych rejestruje się w Polsce? Mamy nowe dane z rynku

Ile samochodów elektrycznych rejestruje się w Polsce? Mamy nowe dane z rynku

Chińskie marki aut w Polsce. Ekspert komentuje ich szanse na rynku

Chińskie marki aut w Polsce. Ekspert komentuje ich szanse na rynku

Oleje silnikowe. Silniki z większym przebiegiem, a „gęstszy” olej

Oleje silnikowe. Silniki z większym przebiegiem, a „gęstszy” olej