Zmiany w salonie mieszczącym się przy ulicy Gustawa Morcinka 1 widać już z zewnątrz. Front budynku otrzymał nową elewację, ale najistotniejszą modernizację wprowadzono wewnątrz salonu.
- Koncepcja przebudowy salonu wzięła się z analizy oczekiwań naszych klientów. Wcześniej narzekali na to, że na przykład nie mogą się dodzwonić do naszych doradców serwisowych - mówi Jacek Filipczuk, dyrektor serwisu w Folwarku Samochodowym.
- Dlatego postanowiliśmy stworzyć recepcję serwisową, aby usprawnić komunikację i jakość obsługi klienta. W ramach modernizacji stworzono także dużą poczekalnię, gdzie klient czekający na odbiór samochodu z przeglądu może napić się darmowej kawy lub herbaty, a nawet poczęstować się ciastkiem. Oprócz tego powstały nowe toalety dla klientów - wyjaśnia szef serwisu, dodając, że przez te zmiany trzeba było powiększyć przestrzeń użytkową budynku.
Dobudowano 45 metrów kwadratowych i teraz część serwisowa ma około 150 metrów kwadratowych.
- Efekt widać gołym okiem, a wiem co mówię, bo pamiętam, jak to wyglądało jeszcze przed modernizacją. Podoba mi się nowa kolorystyka, jest też więcej miejsca - uśmiecha się Dorota Papaj z Wąchocka, jedna z klientek Folwarku Samochodowego.
W ramach przebudowy salonu doszło do jeszcze jednej zmiany. Recepcja przejazdowa, czyli miejsce, gdzie klient zostawia swoje auto, została zadaszona, dzięki czemu podczas deszczu można w bardziej komfortowych warunkach dokonać wstępnych oględzin pojazdu. - W planach na 2015 rok mamy kolejną rozbudowę naszego salonu, ale jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek konkrety - zastrzega Jacek Filipczuk.
Karol Biela
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?