Większość aktualizacji modułów komputerowych Forda Mustanga Mach-E można przeprowadzać bezprzewodowo oraz pobierać je w tle. Dzięki temu użytkownicy mogą wybrać dogodną porę na zainstalowanie nowego oprogramowania – na przykład w nocy, gdy samochód jest w garażu lub na parkingu. Po ukończeniu aktualizacji, powiadomienia w pojeździe poinformują kierowcę, jakie ulepszenia zostały wprowadzone.
Dzięki ostatnim aktualizacjom software’u Mustanga Mach-E, programistom Forda udało się zwiększyć Ilość dostępnej energii (pojemność netto) w obydwu wariantach akumulatorów. W przypadku mniejszego wzrosła ona z 68 kWh do 70 kWh, a w wypadku większego – z 88 kWh do 91 kWh. W ramach tej samej aktualizacji znacząco skrócono również czas ładowania akumulatora szybką ładowarką prądu stałego o wysokiej mocy w zakresie 80-90% poziomu naładowania. Zredukowano go z 52 do zaledwie 15 minut. Przekalibrowano także działanie pedału przyspieszenia, który teraz umożliwia bardziej płynne dawkowanie mocy przy niższych prędkościach jazdy.
Od teraz Ford Mustang Mach-E w standardzie oferuje też aktywny tempomat, który do działania wykorzystuje zarówno przednią kamerę, jak i dane z nawigacji. Uwzględnia on nie tylko znaki ograniczenia prędkości, ale także przebieg drogi, w tym zakręty i ronda.
Za sprawą bezprzewodowych aktualizacji zdolność elektrycznego SUV-a Forda do holowania przyczepy zwiększyła się z początkowych 750 kg do 1 000 kg, a następnie z 1 000 kg do 1 500 kg. Dotyczy to wszystkich wersji wyposażonych w akumulator o zwiększonej pojemności, niezależnie od tego, czy są to modele z napędem na tylne, czy na cztery koła (nie dotyczy Forda Mustanga Mach-E GT).
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?