Obecna generacja minivanów Forda, która zadebiutowała w drugiej połowie 2010 roku, znalazła już ponad 135 tys. nabywców. Dzięki temu, udział amerykańskiego producenta w tym segmencie wzrósł z 6,7% do 12,7%.
- "Rodzina C-Max potwierdza, że na tak wymagającym rynku, jakim jest MPV, tylko stale unowocześniane produkty mają szansę odnieść rynkowy sukces. Jedynym sposobem na podwojenie sprzedaży było odebranie klientów konkurencji. Właśnie to udało nam się osiągnąć za sprawą C-Max'a" - powiedział Roelant de Waard, wicedyrektor marketingu Forda w Europie.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody