Większość z nas, kierowców narzeka przy dłuższych podróżach na bóle
pleców. I nie pomagają tutaj montowane w niektórych pojazdach poduszki
lędźwiowe. Ważna jest bowiem cała konstrukcja fotela, a nie jego fragment.
Postęp w tej dziedzinie jest jednak mało zauważalny. W dodatku ich konstrukcja
różni się od kraju pochodzenie auta. Francuskie firmy tworzą fotele o miękkich
siedziskach, podczas gdy niemieckie produkty są raczej twarde. Adam Opel
AG podjął zdecydowane i poparte poważnymi inwestycjami działania w celu
dalszego doskonalenia ergonomii siedzeń i foteli we wszystkich wytwarzanych
pojazdach. Mają one odpowiednią wysokość fotela, długości siedziska oraz
kątów nachylenia oparcia. AGR zaleca stosowanie regulacji zarówno długości
siedzisk foteli, jak i podparcia lędźwiowego, zależnie od wzrostu użytkownika,
a także minimalną wysokość oparcia i zagłówka (łącznie 850 mm).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?