Polonezy, szczególnie te z początku produkcji to dzisiaj coraz bardziej poszukiwany towar przez kolekcjonerów. Świetnie utrzymany egzemplarz pierwszej generacji tego wozu można było kupić podczas wczorajszej giełdy w Rzeszowie. Polonez MR78 z 1986 roku (na zdj.) był w bardzo dobrym stanie i kosztował tylko 5,5 tys. zł. Oprócz niego na plac wjechało jeszcze ponad tysiąc innych samochodów, które do południa obejrzało ponad 10 tysięcy osób.
Średnie ceny samochodów na Załężu
ALFA ROMEO
156: 10,5 tys. zł (01 r.); 159: 37,9 tys. zł (06 r.);
AUDI
80: 6,2 tys. zł (93 r.); A3: 21,9 tys. zł (02 r.), 16,9 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (96 r.); A4: 30,0 tys. zł (04 r.), 17,9 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (98 r.); A6: 54,8 tys. zł (06 r.), 24,5 tys. zł (02 r.), 15,5 tys. zł (99 r.), 12,9 tys. zł (96 r.); A6 Allroad: 48,6 tys. zł (05 r.); A8: 29,0 tys. zł (01 r.);
BMW
3: 37,9 tys. zł (05 r.), 28,6 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (00 r.), 12,9 tys. zł (98 r.), 7,9 tys. zł (97 r.); 5: 17,9 tys. zł (01 r.), 15,5 tys. zł (97 r.), 3,8 tys. zł (92 r.); 7: 14,8 tys. zł (97 r.);
CITROEN
Saxo: 5,9 tys. zł (98 r.); C3: 21,5 tys. zł (08 r.), 13,5 tys. zł (02 r.); Xsara Picasso: 10,9 tys. zł (01 r.); C5: 22,6 tys. zł (06 r.), 13,5 tys. zł (02 r.);
CHRYSLER
Voyager: 18,3 tys. zł (01 r.);
DAEWOO
Tico: 3,6 tys. zł (01 r.); Matiz: 3,9 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,2 tys. zł (01 r.);
FIAT
Seicento: 6,2 tys. zł (02 r.), 3,5 tys. zł (99 r.); Punto: 7,0 tys. zł (01 r.), 3,7 tys. zł (96 r.); Stilo: 11,9 tys. zł (02 r.);
FORD
Fiesta: 25,0 tys. zł (08 r.), 12,6 tys. zł (02 r.); Escort: 2,0 tys. zł (95 r.); Fusion: 14,9 tys. zł (06 r.); Focus: 18,6 tys. zł (05 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 8,6 tys. zł (00 r.); Coguar: 10,7 tys. zł (99 r.); C-Max: 22,3 tys. zł (06 r.); Mondeo: 22,8 tys. zł (06 r.), 6,5 tys. zł (98 r.), 5,5 tys. zł (97 r.); Galaxy: 24,0 tys. zł (02 r.), 9,7 tys. zł (98 r.);
HONDA
Civic: 36,9 tys. zł (06 r.), 15,0 tys. zł (03 r.), 8,0 tys. zł (98 r.); Accord: 14,9 tys. zł (00 r.); HR-V: 16,4 tys. zł (00 r.);
HYUNDAI
Galloper: 11,5 tys. zł (99 r.);
JEEP
Cherokee: 27,9 tys. zł (04 r.); Grand Cherokee: 22,5 tys. zł (00 r.);
KIA
Rio: 25,5 tys. zł (08 r.); Carens: 15,2 tys. zł (05 r.);
LAND ROVER
Freelander: 18,5 tys. zł (03 r.);
MAZDA
3/323: 9,0 tys. zł (99 r.); 5: 52,0 tys. zł (10 r.); 6/626: 20,2 tys. zł (03 r.), 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 18,1 tys. zł (02 r.), 13,9 tys. zł (99 r.); RX8: 31,9 tys. zł (05 r.);
MERCEDES
A-klasa: 13,9 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (99 r.); B-klasa: 48,0 tys. zł (07 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (00 r.), 13,4 tys. zł (99 r.), 6,2 tys. zł (94 r.); E-klasa: 59,5 tys. zł (06 r.), 12,5 tys. zł (97 r.), 8,3 tys. zł (96 r.); Sprinter: 13,9 tys. zł (95 r.);
MITSUBISHI
Space star: 10,9 tys. zł (02 r.);
NISSAN
Almera: 13,7 tys. zł (03 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Primera: 17,0 tys. zł (04 r.), 8,6 tys. zł (99 r.);
OPEL
Corsa: 19,8 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 5,8 tys. zł (98 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Meriva: 29,9 tys. zł (08 r.), 17,9 tys. zł (04 r.); Astra I: 5,0 tys. zł (98 r.), 3,4 tys. zł (93 r.); Astra II: 12,8 tys. zł (02 r.), 9,1 tys. zł (00 r.); Astra III: 31,5 tys. zł (09 r.), 24,9 tys. zł (05 r.); Vectra: 23,9 tys. zł (04 r.), 10,3 tys. zł (00 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Zafira: 28,0 tys. zł (07 r.), 18,8 tys. zł (04 r.), 17,0 tys. zł (03 r.);
PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,3 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 21,8 tys. zł (07 r.); 306: 9,0 tys. zł (00 r.); 307: 23,8 tys. zł (06 r.), 18,8 tys. zł (05 r.), 16,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); 407: 29,0 tys. zł (06 r.); Bipper: 21,5 tys. zł (09 r.);
RENAULT
Twingo: 17,9 tys. zł (07 r.); Clio: 7,8 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.), 2,8 tys. zł (94 r.); Megane: 12,9 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (01 r.), 5,4 tys. zł (98 r.); Laguna: 23,5 tys. zł (07 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Scenic: 30,8 tys. zł (07 r.), 18,0 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (99 r.);
SEAT
Ibiza: 34,9 tys. zł (09 r.), 22,0 tys. zł (07 r.), 18,9 tys. zł (05 r.); 11,2 tys. zł (02 r.); Leon: 18,9 tys. zł (05 r.), 15,5 tys. zł (01 r.); Toledo: 17,0 tys. zł (02 r.);
SKODA
Fabia: 29,5 tys. zł (09 r.), 10,5 tys. zł (00 r.), 11,9 tys. zł (01 r.); Octavia: 33,6 tys. zł (06 r.), 16,5 tys. zł (02 r.), 14,8 tys. zł (00 r.);
SUZUKI
WagonR: 12,8 tys. zł (03 r.); Grand Vitara: 28,9 tys. zł (04 r.);
TOYOTA
Yaris: 26,9 tys. zł (07 r.), 20,9 tys. zł (05 r.), 11,5 tys. zł (01 r.); MR2: 26,0 tys. zł (04 r.); Corolla: 10,8 tys. zł (00 r.); Avensis: 30,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 9,3 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 16,5 tys. zł (03 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 9,0 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (99 r.), 5,6 tys. zł (96 r.); Golf: 23,9 tys. zł (04 r.), 21,8 tys. zł (03 r.), 17,0 tys. zł (01 r.), 12,5 tys. zł (99 r.), 2,5 tys. zł (89 r.); Bora: 14,0 tys. zł (00 r.); Passat: 40,0 tys. zł (06 r.), 24,5 tys. zł (04 r.), 20,0 tys. zł (01 r.), 11,9 tys. zł (99 r.);
VOLVO
S80: 27,8 tys. zł (03 r.).
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?