Giełda samochodowa w Rzeszowie (19.08) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (19.8)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (19.8)
Ok. 900 samochodów zameldowało się wczoraj na giełdzie w Rzeszowie. Obok sporego ruchu na placu, może to zwiastować koniec wakacyjnego przestoju na rynku motoryzacyjnym w regionie.
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (19.8)
Giełda samochodowa w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (19.8)

– Klienci wracają z urlopów. Od przyszłego tygodnia aż do końca października targowisko powinno znowu pękać w szwach – przekonuje Marek Rak, kierownik giełdy. Poprawę widać także w oferowanym asortymencie. Wśród sprzedawanych samochodów spora grupa to auta świeżo sprowadzone, w niezłym stanie. Np. za 35,5 tys. zł wczoraj można było kupić ładne BMW X3 (na zdj.) z 2003 roku. Auto było wyposażone w 3-litrowy silnik benzynowy zasilany gazem LPG. Przyjechało do kraju z Francji, gdzie do tej pory pokonało 217 tys. km. Średnie ceny na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO 156: 8,0 tys. zł (98 r.);

AUDI 80: 4,2 tys. zł (94 r.); A3: 36,0 tys. zł (05 r.), 15,8 tys. zł (03 r.); A4: 31,8 tys. zł (04 r.), 22,9 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.); A6: 27,0 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (97 r.);

BMW 3: 12,4 tys. zł (99 r.), 9,5 tys. zł (97 r.); 5: 17,0 tys. zł (00 r.); X3: 35,5 tys. zł (03 r.);

CITROEN C1: 14,9 tys. zł (05 r.); Xsara: 7,4 tys. zł (00 r.); Xsara Picasso: 13,2 tys. zł (04 r.); Berlingo: 14,8 tys. zł (04 r.);

DAEWOO Tico: 3,0 tys. zł (98 r.); Matiz: 5,2 tys. zł (99 r.); Nexia: 1,8 tys. zł (98 r.); Lanos: 5,8 tys. zł (01 r.);

FIAT 126 el: 2,8 tys. zł (99 r.); Seicento: 5,3 tys. zł (02 r.), 3,4 tys. zł (98 r.); Panda: 13,5 tys. zł (06 r.); Punto: 8,9 tys. zł (02 r.), 3,9 tys. zł (97 r.); Barchetta: 12,5 tys. zł (00 r.); Bravo: 4,5 tys. zł (98 r.); Stilo: 22,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.); Linea: 21,7 tys. zł (07 r.);

FORD Fiesta: 4,4 tys. zł (00 r.); Escort: 4,7 tys. zł (00 r.); Focus: 13,3 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); C-Max: 19,0 tys. zł (04 r.); Mondeo: 12,9 tys. zł (02 r.), 6,0 tys. zł (98 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);

HONDA Logo: 7,6 tys. zł (99 r.); Civic: 21,5 tys. zł (04 r.), 10,7 tys. zł (00 r.); Accord: 12,8 tys. zł (99 r.), 3,8 tys. zł (96 r.); MAZDA 2: 18,3 tys. zł (05 r.); 3/323: 7,5 tys. zł (99 r.); 6/626: 21,7 tys. zł (04 r.), 10,3 tys. zł (99 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.);

MERCEDES A-klasa: 28,0 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (00 r.); C-klasa: 22,5 tys. zł (02 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,0 tys. zł (94 r.); E-klasa: 12,5 tys. zł (00 r.), 9,0 tys. zł (97 r.), 6,8 tys. zł (91 r.); ML: 35,5 tys. zł (02 r.); Vito: 16,0 tys. zł (99 r.);

MITSUBISHI Outlander: 54,5 tys. zł (07 r.);

NISSAN Almera: 14,9 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (02 r.), 4,3 tys. zł (97 r.); Primera: 28,0 tys. zł (05 r.), 5,2 tys. zł (99 r.); Qashqai: 45,5 tys. zł (07 r.); X-Trail: 19,9 tys. zł (02 r.); Terrano: 18,8 tys. zł (01 r.);

OPEL Corsa: 11,9 tys. zł (03 r.), 3,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 2,5 tys. zł (92 r.); Astra II: 11,0 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Astra III: 18,9 tys. zł (04 r.); Vectra: 22,5 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 6,2 tys. zł (99 r.); Zafira: 10,9 tys. zł (01 r.);

PEUGEOT 206: 11,8 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 18,7 tys. zł (07 r.); 307: 19,2 tys. zł (06 r.), 17,5 tys. zł (05 r.), 14,5 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 307CC: 24,5 tys. zł (04 r.); 407: 29,9 tys. zł (07 r.), 27,5 tys. zł (06 r.);

RENAULT Clio: 19,5 tys. zł (07 r.), 8,0 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 13,2 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 11,7 tys. zł (01 r.), 5,2 tys. zł (98 r.); Scenic: 13,5 tys. zł (04 r.), 9,7 tys. zł (00 r.);

SEAT Ibiza: 20,5 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (05 r.); 8,9 tys. zł (00 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 17,7 tys. zł (02 r.); Toledo: 13,9 tys. zł (02 r.); Alhambra: 10,5 tys. zł (99 r.);

SKODA Felicia: 2,2 tys. zł (95 r.); Fabia: 12,5 tys. zł (03 r.); Octavia: 27,9 tys. zł (07 r.), 15,0 tys. zł (03 r.), 11,7 tys. zł (00 r.);

TOYOTA Aygo: 25,5 tys. zł (11 r.); Yaris: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Corolla: 17,2 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Avensis: 30,5 tys. zł (07 r.); Rav4: 25,5 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN Lupo: 6,8 tys. zł (00 r.); Polo: 15,3 tys. zł (02 r.), 8,6 tys. zł (00 r.), 8,0 tys. zł (99 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Golf: 27,9 tys. zł (05 r.), 13,7 tys. zł (01 r.), 10,7 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 2,6 tys. zł (92 r.); New Beetle: 14,5 tys. zł (99 r.); Bora: 14,2 tys. zł (01 r.); Passat: 37,0 tys. zł (06 r.), 23,9 tys. zł (05 r.), 17,2 tys. zł (03 r.), 11,5 tys. zł (97 r.); Touran: 23,5 tys. zł (05 r.);

VOLVO V50: 26,8 tys. zł (06 r.).

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty