Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (16.09.2012)

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie - Audi A3
Giełda w Rzeszowie - Audi A3
Samochody miejskie za mniej niż 10 tys. zł, najlepiej z instalacją gazową, albo silnikiem diesla. Z powodu wysokich cen paliw to najbardziej poszukiwana grupa pojazdów na rzeszowskiej giełdzie.
Giełda w Rzeszowie - Audi A3
Giełda w Rzeszowie - Audi A3

W niedzielę takich propozycji było kilka. Np. za 2,5 tys. zł można było kupić przyzwoitego fiata seicento 900, a 6,5 tys. zł wystarczyło na volkswagena polo z 1999 roku wyposażonego w silnik benzynowy 1,4. Najlepiej prezentował się jednak wyprodukowany w 2000 roku peugeot 206 1,9 HDI. Francuski maluch był znakomicie wyposażony. Poza oszczędnym silnikiem miał również m.in. elektrycznie sterowane szyby i lusterka, czujnik deszczu, klimatyzację, wspomaganie układu kierowniczego, poduszki powietrzne i radioodtwarzacz CD sterowany z kierownicy. 191 tys. km przebiegu przejechał we Francji, skąd został sprowadzony do Polski. Kosztował 9,8 tys. zł.

Ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie

ALFA ROMEO
156: 5,5 tys. zł (98 r.); 166: 9,0 tys. zł (99 r.);

AUDI
A3: 43,0 tys. zł (08 r.), 14,0 tys. zł (00 r.); A4: 29,5 tys. zł (04 r.), 22,0 tys. zł (02 r.), 16,5 tys. zł (00 r.), 10,5 tys. zł (97 r.); A6: 17,0 tys. zł (01 r.);

BMW
3: 19,6 tys. zł (01 r.), 15,3 tys. zł (00 r.), 9,5 tys. zł (97 r.), 2,6 tys. zł (91 r.); 5: 21,9 tys. zł (01 r.), 14,4 tys. zł (00 r.); X5: 69,0 tys. zł (04 r.);

CITROEN
C3: 17,3 tys. zł (07 r.); Xsara: 4,9 tys. zł (99 r.); Xsara Picasso: 15,8 tys. zł (04 r.); C5: 41,4 tys. zł (08 r.); Berlingo: 14,8 tys. zł (04 r.);

CHRYSLER
Voyager: 8,3 tys. zł (99 r.);

DAEWOO
Tico: 2,5 tys. zł (97 r.); Matiz: 6,7 tys. zł (03 r.); Lanos: 5,8 tys. zł (01 r.);

FIAT
Seicento: 3,0 tys. zł (99 r.); 500: 24,0 tys. zł (08 r.); Panda: 11,0 tys. zł (05 r.); Punto: 8,9 tys. zł (02 r.), 4,4 tys. zł (99 r.); Palio Weekend: 3,4 tys. zł (98 r.); Bravo: 4,5 tys. zł (98 r.); Stilo: 22,0 tys. zł (07 r.), 12,9 tys. zł (02 r.);

FORD
Fiesta: 3,1 tys. zł (96 r.); Escort: 1,4 tys. zł (95 r.); Focus: 13,0 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); Mondeo: 37,5 tys. zł (08 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);

HONDA
Civic: 7,3 tys. zł (96 r.); Concerto: 1,9 tys. zł (92 r.); Accord: 13,5 tys. zł (00 r.); CR-V: 14,8 tys. zł (98 r.);

HYUNDAI
Getz: 15,9 tys. zł (07 r.); Matrix: 12,9 tys. zł (04 r.); Tucson: 34,5 tys. zł (07 r.);

MAZDA
2: 18,3 tys. zł (05 r.); 3/323: 21,0 tys. zł (04 r.), 7,5 tys. zł (99 r.); 6/626: 16,8 tys. zł (04 r.), 10,6 tys. zł (00 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.);

MERCEDES
Smart: 22,0 tys. zł (08 r.); A-klasa: 10,4 tys. zł (00 r.); C-klasa: 20,5 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,0 tys. zł (94 r.);

NISSAN
Almera: 10,9 tys. zł (02 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Primera: 11,2 tys. zł (00 r.); Patrol: 27,4 tys. zł (99 r.); Pathfinder: 19,0 tys. zł (01 r.);

OPEL
Agila: 6,9 tys. zł (01 r.); Corsa: 5,9 tys. zł (00 r.), 3,9 tys. zł (99 r.); Astra I: 4,5 tys. zł (99 r.); Astra II: 15,4 tys. zł (07 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 10,4 tys. zł (01 r.); Astra III: 18,7 tys. zł (04 r.); Vectra: 22,5 tys. zł (06 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł
(00 r.), 6,2 tys. zł (99 r.); Zafira: 27,4 tys. zł (06 r.), 15,8 tys. zł (03 r.);

PEUGEOT
206: 10,0 tys. zł (01 r.), 9,8 tys. zł (00 r.), 7,4 tys. zł (99 r.); 207: 18,7 tys. zł (07 r.); 307: 20,5 tys. zł (05 r.), 14,5 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,2 tys. zł (96 r.); 407: 28,0 tys. zł (06 r.), 25,5 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 9,5 tys. zł (03 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 13,2 tys. zł (04 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 19,4 tys. zł (06 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 4,0 tys. zł (97 r.); Scenic: 15,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 9,7 tys. zł (00 r.); Kangoo: 15,8 tys. zł (06 r.);

ROVER
200: 5,8 tys. zł (99 r.);

SEAT
Ibiza: 16,2 tys. zł (04 r.); 9,2 tys. zł (01 r.); Leon: 19,0 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 15,0 tys. zł (02 r.); Alhambra: 26,0 tys. zł (03 r.);

SKODA
Fabia: 11,4 tys. zł (02 r.); Octavia: 23,9 tys. zł (07 r.), 14,7 tys. zł (00 r.);

SUZUKI
Swift: 3,5 tys. zł (96 r.); Vitara: 11,0 tys. zł (95 r.);

TOYOTA
Yaris: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,5 tys. zł (99 r.); Corolla: 17,2 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (01 r.); Corolla Verso: 21,5 tys. zł (04 r.); Avensis: 14,0 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (00 r.); Rav4: 25,5 tys. zł (02 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 14,5 tys. zł (03 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 6,3 tys. zł (99 r.); Golf: 22,5 tys. zł (04 r.), 15,9 tys. zł (01 r.), 10,7 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 3,3 tys. zł (93 r.); New Beetle: 14,5 tys. zł (99 r.); Bora: 14,9 tys. zł (00 r.); Passat: 37,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (01 r.), 11,5 tys. zł (97 r.), 7,2 tys. zł (96 r.); Touran: 26,8 tys. zł (05 r.); Sharan: 16,9 tys. zł (01 r.);

VOLVO
V40: 14,1 tys. zł (02 r.), 7,8 tys. zł (98 r.).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty