Za kierownicą koncepcyjnego auta zasiądzie Tetsuya Yamano, który w ubiegłorocznym Pikes Peak zdobył zwycięstwo w swojej kategorii za kierownicą elektrycznego konceptu na bazie Hondy CR-Z. Układ napędowy samochodu startującego w tegorocznym wyścigu jest jednak trzykrotnie mocniejszy. Tym razem został zamontowany w nadwoziu modelu NSX.
Dzięki zastosowaniu na każdej osi dwóch oddzielnych silników elektrycznych, stanowiących trzon układu Sport Hybrid SH-ASD, moment obrotowy może być przekazywany w pełni niezależnie na każde z kół. Bazując na doświadczeniach z ubiegłorocznego Pikes Peak inżynierowie zmodyfikowali sterowanie systemem, aby siła napędowa mogła być przekazywana na każde koło z większą precyzją.
Skoda Octavia 2017. Silnik 1.0 TSI i adaptacyjne zawieszenie DCC
Na kierowcę podczas trasy Pikes Peak czeka 156 wymagających zakrętów.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?