Jens Schulenburg, jeden z głównych inżynierów, przyznał w wywiadzie udzielonym serwisowi Auto Express, że celem Bugatti w
przypadku nowego modelu jest obniżenie jego masy aż o 250 kilogramów. Producent najprawdopodobniej zastosuje więc koła wykonane z włókna węglowego. Co ciekawe, Schulenburg wspomniał również, że w kwestii napędu pod uwagę brana test także technologia hybrydowa.
Ze wstępnych ustaleń wynika, iż nowy Veyron – podobnie, jak poprzednik – zostanie wyposażony w silnik W16 z czterema turbosprężarkami, jednak pojemności jednostki zostanie zwiększona z 8 do 9,6 litra. Jednostka benzynowa wspomagana silnikiem elektrycznym ma generować około 1600 KM, co umożliwi przyspieszenie od 0 do 100 km/h w niewiarygodnym czasie 1,8 sekundy i osiągnięcie maksymalnej prędkości blisko 450 km/h!
Więcej szczegółów poznamy w momencie premiery auta we Frankfurcie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?