Hyundai wygrywa z zombi!

(ip/mm)
Hyundai Tucson The Walking Dead Special Edition / Fot. Hyundai
Hyundai Tucson The Walking Dead Special Edition / Fot. Hyundai
To był strzał w dziesiątkę. Firma Hyundai Motor America zdecydowała o podjęciu współpracy z twórcami serialu telewizyjnego „The Walking Dead” - teraz odcina kupony od popularności.
Hyundai Tucson The Walking Dead Special Edition / Fot. Hyundai
Hyundai Tucson The Walking Dead Special Edition / Fot. Hyundai

Początkowo wydawało nam się, że czas żywych trupów już przeminął, ale gdy otrzymałem propozycję wzięcia udziału w projekcie zakładającym stworzenie serialu o apokalipsie zombi, od razu się zgodziłem,” mówi Steve Shannon, wiceprezes ds. marketingu w amerykańskim oddziale Hyundaia. „Pomyślałem, że to dobra okazja do wypromowania marki w mediach społecznościowych.”

Shannon nie pomylił się. Show notuje obecnie rekordy popularności w Stanach Zjednoczonych, bijąc na głowę inne produkcje pod względem liczby widzów. Nie dziwi więc fakt, iż Hyundai wykorzystuje każdą nadarzającą się okazję, aby zareklamować swoje produkty.

W listopadzie ubiegłego roku firma pokazała model Tucson w specjalnej wersji „The Walking Dead” oferowanej wraz z zestawem przetrwania obejmującym apteczkę, pastę do zębów, zapas wody oraz inne przedmioty niezbędne podczas ataku umarlaków.

Auto polakierowane zostało na czarny kolor Ash Black i zawiera liczne dodatki. Nabywcy mogąi np. nakleić na nadwozie wybraną grafikę z motywami z serialu.Odmienione zostało wnętrze pojazdu które jest wykończone czarną skórą. Pojawiły się specjalne dywaniki, a do dyspozycji kierowców jest 7-calowy ekran dotykowy z tapetą The Walking Dead. Za napęd odpowiada jednostka 2.4 Theta II GDI dostarczająca 184 KM mocy oraz 240 Nm momentu obrotowego. Współpracuje ona z 6-biegową skrzynią automatyczną, a opcjonalnie dostępny jest napęd na wszystkie koła.

Firma zaangażowała też użytkowników mediów społecznościowych w różnego rodzaju akcje. Fani marki mogli na przykład zaprojektować własnego Hyundaia przeznaczonego do walki z zombi. Jeden z takich projektów - model Santa Fe wyposażony w ostrza, kuszę, karabiny maszynowe i miotacz ognia - został nawet odtworzony w rzeczywistości przez specjalistyczny warsztat Galpin Auto Sports z Kalifornii.

Dużą popularnością wśród internautów cieszyła się również zombi-aplikacja, którą można było pobrać wyłącznie ze strony Hyundaia. Dzięki tej usłudze koreański producent zanotował ponad pół miliona wejść na swoją witrynę.

Nic nie trwa jednak wiecznie. W ostatnim odcinku najnowszego sezonu grupa ocalałych opuszcza więzienie, które do tej pory pełniło funkcję schronu, pozostawiając za sobą niezawodnego Hyundaia...

„Zostaliśmy wypisani z serialu,” przyznaje Shannon. „Teraz szukamy kolejnego projektu.”

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty