Kierowca 4-tonowego pojazdu stracił panowanie nad autem i wylądował w rowie. Powodem był wystrzał tylnej opony. Jak ustalono limuzyna była wyposażona w ogumienie PAX w rozmiarze 245/710 R490 AC, pozwalające na kontynuację jazdy po przebiciu.
Rzecznik prasowy Biura Ochrony Rządu, w rozmowie z dziennik.pl ujawniła, że rachunek za naprawę wyniósł 131 624,68 zł. Trzeba mieć jednak na uwadze, że zakup opancerzonego BMW to wydatek rzędu dwóch milionów złotych.
Pod maską pracuje benzynowy silnik 6.0 V12 dostarczający 544 KM oraz 750 Nm. Napęd na tylne koła trafia za pośrednictwem 8-biegowej, automatycznej skrzynie biegów. Słabsza odmiana BMW 750Li High Security została wyposażona w silnik 4.4 (moc 407 KM i 600 Nm).
W sprawie zdarzenia z 2016 roku ciągle trwa śledztwo, które prowadzi opolska prokuratura.
Zobacz także: Ford Ka+ w naszym teście
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?