Sprzedaż Hiluxa rozpoczęto w 1967 r. w Japonii. Od tej pory auto znalazło ponad 12 mln nabywców. Najnowsza generacja pozwolić ma na kontynuowanie dobrej passy modelu.
W porównaniu z poprzednikiem nowego Hilixa poddano licznym zmianom. Pojazd jest dłuższy i szerszy. Zwiększono
także rozstaw osi i długość otwartej części bagażowej. Zmodyfikowano również wygląd samochodu. Najważniejszą zmianą jest zastosowanie nowej płyty podłogowej i wilowahaczowego zawieszenie przedniego. Z tyłu wykorzystano sprawdzone w poprzedniej generacji resory
piórowe.
Nowy Hilux oferowany będzie początkowo jedynie z wysokoprężnym silnikiem 2,5 l/102 KM z systemem common rail. Klienci będą mieli do wyboru trzy wersje nadwoziowe różniące się długością kabiny pasażerskiej, oraz dwie wersje napędu: na jedną oś lub na wszystkie koła.
Toyota zamierza sprzedawać w Europie ponad 25 tys. egzemplarzy najnowszego Hiluxa rocznie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?