Wyróżnienie przyznane zostało przez japońskie gremium dziennikarzy i ekspertów motoryzacyjnych Automotive Researchers’ and Journalists’ Conference of Japan (RJC).
System SH-AWD łączy rozdzielanie momentu obrotowego na przednie i tylne koła z niezależnym rozdzieleniem momentu na
koła lewe i prawe zgodne z chwilowymi warunkami drogowymi. Rozdzielanie momentu obrotowego na przód i tył waha się w granicach 30:70 i 70:30, boczny rozkład na kołach tylnych - między 100:0 a 0:100.
Nowa Honda Legend nagrodzona została także tytułami Japońskiego Samochodu Roku 2004-2005 i Najbardziej Zaawansowanej Technologii przyznanymi przez Komitet Konkursu Japan Car of the Year.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?