4 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
System został wprowadzony w Japonii w 2018 roku jako...

Kamery zamiast lusterek. Tak działają cyfrowe lusterka. Od kwietnia w Polsce

System został wprowadzony w Japonii w 2018 roku jako pierwszy na świecie w seryjnie produkowanym samochodzie. Zastępuje konwencjonalne lusterka boczne kompaktowymi, zewnętrznymi kamerami o wysokiej rozdzielczości, podłączonymi do monitorów, zamontowanych wewnątrz auta. Jak przekonuje Lexus rozwiązanie zapewnia lepszą widoczność obszaru za pojazdem oraz wzdłuż jego boków we wszystkich warunkach jazdy, zmniejszając lub eliminując martwe pole. Obraz jest automatycznie dostosowywany do sytuacji, aby zapewnić lepszą widoczność podczas skręcania lub cofania.

Fot. Lexus

Zobacz również

DK94 mogłaby być drogą ekspresową? Tego chce poseł Łukasz Kmita

DK94 mogłaby być drogą ekspresową? Tego chce poseł Łukasz Kmita

Budowa S7 na północ od Krakowa. Na razie dwie białe wstęgi biegnące przez prerię

Budowa S7 na północ od Krakowa. Na razie dwie białe wstęgi biegnące przez prerię

Polecamy

Lamborghini Urus SE. Pierwszy hybrydowy super SUV typu plug-in

Lamborghini Urus SE. Pierwszy hybrydowy super SUV typu plug-in

Zabrali mu prawo jazdy. Nie uwierzysz co zrobił kierowca

Zabrali mu prawo jazdy. Nie uwierzysz co zrobił kierowca

Avenger e-Hybrid. Zaczynają się Dni Otwarte w salonach marki Jeep

Avenger e-Hybrid. Zaczynają się Dni Otwarte w salonach marki Jeep