Auto mierzy 4360 mm długości, 1824 mm szerokości i 1526 mm wysokości, natomiast jego rozstaw osi to 2670 mm. Uwagę zwracają m.in. emblematy BMW na słupkach C oraz nowa stylistyka atrapy chłodnicy – nerki są tu (po raz pierwszy w nowoczesnym BMW) szersze u dołu niż u góry.
Na początku oferowane będą trzy wersje silnikowe: BMW X2 sDrive20i o mocy 192 KM (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,9 – 5,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 134 – 126 g/km) oraz X2 xDrive20d o mocy 190 KM (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 4,8 – 4,6 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 126 – 121 g/km) i X2 xDrive25d o mocy 170 kW 231 KM (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,3 – 5,1 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 139 – 133 g/km). Oba modele wysokoprężne będą miały w standardzie inteligentny napęd na cztery koła xDrive oraz 8-stopniową skrzynię Steptronic. Model benzynowy wyposażony będzie w sportową 7-biegową skrzynię Steptronic z dwoma sprzęgłami. W tym przypadku napęd trafi na przednią oś.
Zobacz także: Seat Ibiza 1.0 TSI w naszym teście
Basic, M Sport oraz M Sport X to oferowane wersje wyposażenia. Podstawowa posiada obręcze w rozmiarze 17 cali i czarne listwy progowe. Bogatsza - M Sport - wyróżnia się przemodelowanym przednim zderzakiem, większymi kołami (19-20 cali) i osłonami progów i nadkoli w kolorze karoserii. M Sport X wyróżnia się lakierowanymi na srebrno elementami zderzaków i osłonami progów.
Nowe BMW X2 wejdzie na rynek w marcu 2018 roku. Konkurować będzie m.in. z Audi Q2.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?