Salony dealerskie Mazdy wydały klientom 591 samochodów Mazda, co oznacza 201% wzrostu w porównaniu do stycznia 2013 r.
Najczęściej wybieranym modelem była Mazda3 (275 szt.), zaraz za nią Mazda6 (177) i CX-5 (116). To potwierdza sukces nowych modeli nowej generacji Mazdy i strategii marki.
Rejestracje nowych samochodów Mazda (styczeń 2014) z podziałem na modele:
Mazda2 | 16 |
Mazda3 | 275 |
Mazda5 | 5 |
Mazda6 | 177 |
Mazda CX-5 | 116 |
Mazda MX-5 | 2 |
SUMA | 591 |
Styczeń był rekordowym miesiącem w historii Mazda Polska – największa liczba rejestracji i zamówień oraz awans na 15. pozycję na rynku. Warto podkreślić, że to wynik osiągnięty mimo braku samochodów z homologacją ciężarową, co pokazuje, że klienci biorą pod uwagę nie tylko możliwość odliczenia podatku VAT, ale przede wszystkim doceniają wyjątkowy produkt i wartości marki. Cieszy nas również, że w salonach Mazdy pojawia się coraz więcej klientów z marek premium, co pokazuje, że marka zmienia wizerunek w kierunku zgodnym z rozwojem naszych modeli - mówi Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?