Latający Chevrolet Aveo

(red) źródło: Mototarget
Specjaliści od marketingu zrobią wszystko, aby skutecznie sprzedać produkt. Przy odpowiednim wsparciu finansowym ze strony klienta mogą nawet zrzucić samochód z... pokładu samolotu!
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

W taki sposób Chevrolet reklamuje model Sonic (w Europie oferowany jako Aveo) w Stanach Zjednoczonych. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieku od 18 do 30 lat, którzy nie boją się nowych wyzwań. W ramach kampanii "Let’s Do This" (z ang. "Zróbmy to"), producent stworzył też specjalną grę online oraz aplikację na telefony komórkowe. Celem gry, w której nagrodą główną jest Chevrolet Sonic, jest realizacja wyznaczonych zadań; od uczestnictwa w wydarzeniach sportowych do pracy w sklepie spożywczym. Uczestnicy za każde wykonane zadanie otrzymują punkty. Druga faza kampanii to bardziej tradycyjne spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

**CZYTAJ TAKŻE

Nowy Chevrolet AveoPolska premiera Chevroleta Aveo 1.3 Diesel

**

Chevrolet Sonic oferowany w Stanach Zjednoczonych napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4-litra, pozwalającym osiągnąć 100 km/h ze startu zatrzymanego w czasie 8,2 sekundy. Napęd przenoszony jest poprzez 6-biegową przekładnię manualną. Ceny samochodu rozpoczynają się od 14,495 dolarów (ok. 46 tys. zł).

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty