Lexus LC 500 w specjalnej wersji. V8 o mocy 464 KM i wiele dodatków

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
W wersji Ultimate Edition zastosowano tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu o bardziej agresywnej charakterystyce, a pięciolitrowy, wolnossący silnik V8 o mocy 464 KM został dostrojony pod kątem lepszego brzmienia, bardziej aksamitnej pracy i lepszej reakcji na gaz.
W wersji Ultimate Edition zastosowano tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu o bardziej agresywnej charakterystyce, a pięciolitrowy, wolnossący silnik V8 o mocy 464 KM został dostrojony pod kątem lepszego brzmienia, bardziej aksamitnej pracy i lepszej reakcji na gaz. Lexus
Lexus rozpoczął przyjmowanie zamówień na modele LC 500 i LC 500 Convertible w limitowanej wersji Ultimate Edition. Samochód dostępny jest wyłącznie z wolnossącym, 5-litrowym silnikiem V8 o mocy 464 KM, który rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 4,7 sekundy w wersji coupe oraz w 5 sekund w odmianie z miękkim, składanym elektrycznie dachem. Prędkość maksymalna wynosi 270 km/h.

Elementy zarezerwowane dla wersji Ultimate Edition

Z zewnątrz wersja Ultimate Edition wyróżnia się lakierem Hakugin White w odcieniu białego matu, który jest połączony z kontrastującymi detalami w kolorze czerni. Z przodu na czarno pomalowano osłonę chłodnicy, obramowania reflektorów, osłony spryskiwaczny, elementy ozdobne przedniego zderzaka oraz lusterka. Z tyłu czarne są osłony tylnych lamp, spód zderzaka oraz obramowanie rur wydechowych.

Wersja Ultimate Edition została dopracowana pod kątem aerodynamicznym W przednim zderzaku zamontowano specjalne lotki inspirowane lotnictwem, które poprawiają prowadzenie oraz stabilizują zachowanie samochodu dzięki regulowaniu przepływu powietrza na bokach zderzaka. Redukują także unoszenie przedniej części auta. Kolejną lotniczą inspiracją jest czarny, tylny spojler wykonany z włókna węglowego.

Wnętrze wersji Ultimate Edition wyróżnia się kolorystyką Kachi-Blue. Wyjątkowość egzemplarza podkreśla zamontowana przy dźwigni zmiany biegów aluminiowa tabliczka z numerem egzemplarza oraz napis „Limited Edition” na nakładkach progowych.

W wersji Ultimate Edition zastosowano tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu o bardziej agresywnej charakterystyce, a pięciolitrowy, wolnossący silnik V8 o mocy 464 KM został dostrojony pod kątem lepszego brzmienia, bardziej aksamitnej pracy i lepszej reakcji na gaz.

Wersja Ultimate Edition – ceny

Lexus LC 500 w wersji Ultimate Edition kosztuje 754 900 zł. LC 500 Convertible to wydatek 781 900 zł.

Wersja Ultimate Edition ma 12,3-calowy, dotykowy ekran systemu multimedialnego Lexus Link Pro z wbudowaną nawigacją, asystentem głosowym Lexus Concierge, bezprzewodową łącznością ze smartfonem poprzez Apple CarPlay® oraz przewodową za pośrednictwem Android Auto™. Przy pomocy aplikacji Lexus Link kierowca może zdalnie uruchomić klimatyzację, by ogrzać lub schłodzić wnętrze, a także otworzyć lub zamknąć auto. Standardem jest 13-głośnikowy system audio Mark Levison Surround Sound System. Samochód ma też zaktualizowany pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +.

Standardem w tej wersji jest wyświetlacz HUD na przedniej szybie, 21-calowe felgi z kutego aluminium. W modelu coupe montowany jest także stały spojler Aviation.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty