Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Amerykański oddział Lexusa podzielił się wynikami sprzedaży w marcu. Miesięczny rezultat japońskiej marki okazał się najwyższy w historii jej obecności w Stanach Zjednoczonych. Marzec zamknął też wyjątkowo udany kwartał dla Lexusa w USA.
Światowa premiera koncepcyjnego Lexusa LF-Z Electrified to zapowiedź tego, co Lexus chce osiągnąć dzięki elektryfikacj.
Co wyróżnia marki premium? Większość ludzi odpowie zapewne, że wysoka cena zakupu. O ile bazowe modele takich marek są dziś wycenione całkiem przystępnie, nie ulega wątpliwości, że marki z górnej półki oferują również pojazdy niedostępne dla zwykłego śmiertelnika. W ogłoszeniach sprzedaży można znaleźć Lexusy, które zaskakują nie tylko ceną.
Australijski oddział Lexusa wprowadza na rynek model LX 570 S w nowej wersji. Flagowy SUV japońskiej marki zyskał odświeżony wygląd i nowe obręcze kół. Pod maską luksusowej terenówki nadal pracuje potężna wolnossąca V-ósemka.
Lexus pokazał nowego koncepcyjnego sedana IS dla graczy, który stanowi idealną przestrzeń do grania. Koncept jest efektem współpracy marki z użytkownikami serwisu Twitch – platformy streamingowej do transmisji gier komputerowych oraz rozgrywek e-sportowych.
W 2020 roku Lexus dostarczył klientom na świecie 718 715 samochodów, o 6% mniej niż rok wcześniej. Sprzedaż w pierwszej połowie roku została ograniczona z powodu rozwoju pandemii COVID-19, powodując spadek o 16% w porównaniu z pierwszą połową 2019 roku. Natomiast od lipca do grudnia 2020 wyniki marki były o 2% wyższe niż w tym samym okresie poprzedniego roku.
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Moc: — Pojemność skokowa: — Zużycie paliwa: —
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
73 500 złZakres cen: 73 500 – 73 500 zł
Średnia cena na podstawie 4 ofert:
13 500 złZakres cen: 13 500 – 13 500 zł
Średnia cena na podstawie 10 ofert:
143 740 złZakres cen: 118 000 – 165 900 zł