Liczy się zaufanie

Redakcja
Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski
Rozmawiamy z Tomaszem Gajewskim, dyrektorem sprzedaży i serwisu firmy Carserwis.

Jesteście dużą firmą, czy wielkość idzie w parze z jakością?

TOMASZ GAJEWSKI: Tak, jesteśmy największym salonem sprzedającym samochody włoskiego koncernu w Warszawie a wyniki handlowe, które osiągamy są jednymi z najwyższych w Polsce.

Sukces w naszej branży możliwy jest jedynie wtedy, gdy oferowane przez nas samochody i usługi zapewniają pełne zadowolenie nabywców z dokonanego wyboru. Stąd w naszej codziennej pracy kierujemy się zasadą, że najważniejszym wyznacznikiem sukcesu jest pozytywna opinia naszych klientów. Pracujemy według ściśle określonych standardów jakościowych, zgodnych z

Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

międzynarodowym certyfikatem jakości ISO, dzięki czemu większość z naszych klientów wie czego może od nas oczekiwać. Każdy samochód jaki sprzedajemy jest dla nas potwierdzeniem faktu, że coraz więcej osób obdarza naszą firmę zaufaniem, z którego jesteśmy dumni.

Proszę pokrótce opisać ofertę Waszej firmy.

W ramach kompleksowej działalności oferujemy pełną gamę samochodów osobowych i dostawczych koncernu Fiat. Prowadzimy autoryzowany serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy oraz stację badań diagnostycznych. Ponieważ klienci oczekują aby profesjonalny dealer nie tylko samochód sprzedał i potrafił go serwisować ale również by oferta obejmowała opcje dodatkowe m.in. finansowanie zakupu (leasing, raty), kompleksową obsługę ubezpieczeniowo-powypadkową, udostępnianie samochodów na czas naprawy, wynajem samochodów oraz możliwość kupowania samochodu w rozliczeniu z pojazdem używanym - to wszystko jest w naszej ofercie i jest podstawą naszego sukcesu rynkowego.

Czy duża część oferty kierowana jest do firm?

Tak. Dla firm przygotowaliśmy bardzo atrakcyjny program Corporate Mobility, który zawiera wiele konkretnych udogodnień m.in.

- preferencyjne warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego,

- rozliczenia bezgotówkowe w ramach stosownej umowy,

- upusty w kosztach części i robocizny,

- samochód zastępczy na czas naprawy,

- oddzielne biuro obsługi klienta,

- karta stałego klienta,

- obsługa poza kolejnością,

- oryginalne części zamienne,

- możliwość przechowywania opon

Czy Wasza działalność ogranicza się tylko do samochodów marki Fiat?

Początkowo rzeczywiście tak było, mam tu na myśli lata dziewięćdziesiąte, kiedy nasza sprzedaż ograniczała się do samochodów osobowych Fiat. W miarę rozwoju rynku wzbogacaliśmy naszą ofertę, początkowo o samochody dostawcze a następnie kolejne marki włoskiego koncernu. Na

Fot. Wiesław Litewski
Fot. Wiesław Litewski

przełomie wieków uzyskaliśmy autoryzację marki Alfa Romeo, a niespełna dwa lata temu luksusowej marki jaką jest Lancia.

Może rozwinie Pan temat Lancii, jak sobie radzicie na rynku aut luksusowych?

Muszę przyznać, że sprzedaż marki Premium jest dla nas pewnym wyzwaniem. Oczekiwania zamożnych klientów, którzy są potencjalnymi nabywcami luksusowych samochodów, są nieco odmienne od naszych wcześniejszych doświadczeń. Ponadto Lancia przez szereg lat postrzegana była przez polski rynek jako marka mało znana wręcz niszowa, stąd sprzedaż utrzymywała się na niewielkim poziomie. Spodziewamy się jednak, że premiera handlowa modelu Lancia Delta odmieni obraz marki i przyczyni się do istotnego wzrostu sprzedaży.

Oczekujemy, że dzięki Delcie Lancia uzyska wreszcie w Polsce należne jej uznanie. Są to przecież piękne samochody, zaprojektowane i wykonane z prawdziwie włoską elegancją.

Rozmawiał: Wiesław Litewski

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty