Lord na mokradłach

(mp)
Najnowszy Range Rover ma, podobnie jak jego przodek, udowodnić, że auto terenowe może być luksusowe.
Pierwszą generację Range Rovera zaprezentowano w 1970 r. Jak głosił slogan reklamowy, samochodem tym można było jechać na polowanie, do teatru lub na przyjęcie. Najnowszy Range Rover ma, podobnie jak jego przodek, udowodnić, że samochód terenowy też może być luksusowy.
Fot. Land Rover
Fot. Land Rover

 

W segmencie samochodów rekreacyjno-terenowych utworzyła się nisza obejmująca pojazdy o eleganckim wnętrzu i wysokim komforcie podróżowania bez względu na to, czy jadą po gładkim asfalcie czy po mokradłach. Prekursorem tego gatunku jest właśnie Range Rover, do którego dołączyły m.in. Porsche Cayenne, Toyota Land Cruiser 100.

 

Fot. Land Rover
Fot. Land Rover

Dzięki aktywnemu, pneumatycznemu zawieszeniu komfort jazdy w Range Roverze jest znakomity. Kierowca, jeśli ma na to ochotę, może regulować prześwit osobiście, lub zdać się na decyzję mikrokomputera.

Fot. Land Rover
Fot. Land Rover

 

Takie zawieszenie ma najnowszy Range Rover Sport, którego pierwsze zdjęcia zaprezentował producent, firma Land Rover. Samochód dostępny będzie m.in. z benzynowym silnikiem V8 o pojemności 4,2 l rozwijającym moc 390 KM. Zapewnić ma on autu doskonałe osiągi.

 

Oficjalna premiera Range Rovera Sport odbędzie się w styczniu 2005 r. podczas wystawy motoryzacyjnej North American International Auto Show. Wiosną przyszłego roku samochód zostanie wprowadzony na rynek USA. Nie wiadomo, kiedy pojawi się w europejskich salonach.

od 12 lat
Wideo

Kierowca ciężarówki dachował w przydrożnym rowie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty