Mercedes E63 AMG. Jaki silnik pod maską?

(mm)
Mercedes E63 AMG Zamiast napędu na tył, zastosowano standardowy napęd na cztery koła 4Matic. Moc przekazywana jest przez 9-biegową skrzynię Speedshift. Warto dodać, że istnieje możliwość dowolnego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy przednią i tylną osią.Fot. Mercedes-Benz
Mercedes E63 AMG Zamiast napędu na tył, zastosowano standardowy napęd na cztery koła 4Matic. Moc przekazywana jest przez 9-biegową skrzynię Speedshift. Warto dodać, że istnieje możliwość dowolnego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy przednią i tylną osią.Fot. Mercedes-Benz
Mercedes E63 AMG to najszybsza E Klasa w historii. Jej oficjalna premiera będzie miała miejsce podczas listopadowego salonu samochodowego w Los Angeles.

Zrezygnowano z silnika o pojemności 5.5 litra, a za napęd samochodu odpowiada 4-litrowy motor V8. Jednostka oferuje 571 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego. Za dopłatą w odmianie S do dyspozycji mamy ponad 600 KM, a wtedy do 100 km/h przyspieszymy w 3,3 s.

Zamiast napędu na tył, zastosowano standardowy napęd na cztery koła 4Matic. Moc przekazywana jest przez 9-biegową skrzynię Speedshift. Warto dodać, że istnieje możliwość dowolnego rozdziału momentu obrotowego pomiędzy przednią i tylną osią.

Mercedes E63 AMG trafi do sprzedaży wiosną przyszłego roku.

 

 

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty