MG3 Hybrid+ mierzy 4,11 m na długość, 1,79 m na szerokość i 1,50 m na wysokość. Rozstaw osi w tym przypadku to 2,57 m, a bagażnik może pomieścić 293 l.
Za napęd odpowiada benzynowy silnik 1.5 pracujący w cyklu Atkinsona (102 KM) oraz motor elektryczny generujący 136 KM. Układ hybrydowy łącznie dostarcza 194 KM. Ciekawostką jest fakt, że skrzynia biegów ma jedynie trzy przełożenia.
MG3 Hybrid+ rozpędza się do 100 km/h w 8 sekund i osiąga 170 km/h prędkości maksymalnej. Do dyspozycji kierowcy będzie aż 5 trybów jazdy hybrydowej, podczas których będzie mógł wybrać, który silnik napędza pojazd.
W MG3 są dostępne następujące tryby, z których każdy jest automatycznie wybierany przez system Hybrid+:
- EV – jazda na zasilaniu wyłącznie elektrycznym tak długo, jak pozwala na to poziom naładowania akumulatora;
- Szeregowy – silnik przechodzi do generatora, który zasila silnik elektryczny do jazdy;
- Series and Charge – jazda szeregowa oraz doładowywanie akumulatora przy niskim obciążeniu;
- Napęd i ładowanie – silnik napędza koła, jednocześnie ładując akumulator przez generator;
- Parallel – zarówno silnik, jak i silnik elektryczny napędzają koła.
Wyposażenie obejmuje m.in. czujniki i kamerę cofania, klimatyzację, system audio z połączeniem Bluetooth, cztery porty USB.
Ceny auta i bliższe informacje na temat dostępności modelu w Polsce nie są obecnie znane. Co ma do zaoferowania konkurencja? Ceny Toyoty Yaris z hybrydowym napędem o mocy 116 KM startują od 84 900 zł
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?