Miska olejowa lekka i ekonomiczna

Redakcja
Na początku 2009 roku w seryjnej produkcji znajdzie się miska olejowa z tworzywa do samochodów osobowych.
Na początku 2009 roku w seryjnej produkcji znajdzie się miska olejowa z tworzywa do samochodów osobowych. Pozwoli to na redukcję wagi tego elementu, ograniczy zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla.
Miska olejowa lekka i ekonomiczna

 

Zastosowanie tworzywa sztucznego do produkcji miski olejowej to niższa o blisko 30% waga wyrobu w porównaniu z wyrobami w tradycyjnej technologii, a w przypadku tych samych części wykonanych z aluminium oszczędność sięgnie blisko 60%.

Miska olejowa lekka i ekonomiczna

Obniżenie wagi oznacza również ograniczenie zużycia paliwa, jak również spadek emisji dwutlenku węgla.

 

Przestawienie wszystkich silników samochodów osobowych na miski olejowe z tworzywa sztucznego tylko w Niemczech, spowodowałoby redukcję emisji dwutlenku węgla o blisko 65 000 ton rocznie.

 

Miski olejowe z tworzywa sztucznego mają jeszcze jedną zaletę. Pozwalają na integrację funkcji w tej samej masie, jak np. systemów ssawnych powietrza. Poprzez integrację innych komponentów można znacznie obniżyć koszty.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja podsumowała majówkę na polskich drogach

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty