W odróżnieniu od konkurencji (Nissan Navara 2.5 dCi , Ford Ranger 2.2 TDCi, Isuzu D-Max 2.5 TD), stały napęd Mitsubishi
zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa na drodze nawet przy dużych prędkościach, zapobiegając uślizgowi kół i utracie przyczepności, oraz gwarantuje bardzo wydajną charakterystykę przyśpieszenia. Niewątpliwą zaletą tego modelu jest fakt, że nie występują tu niedogodności, z jakimi muszą się zmagać użytkownicy pojazdów z dołączanym napędem na cztery koła, takie jak chwilowo pogorszone hamowanie, mniej pewne zachowanie w zakrętach czy szybsze zużycie opon. W plebiscycie Auto Bild Allrad doceniono również bardzo dobry stosunek jakości do ceny klasycznego pikapa Mitsubishi, który w wersji L200 2.5 DI-D + jest standardowo wyposażony w klimatyzację, tempomat,
technologię Bluetoooth, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne oraz przyciemniane tylne szyby. Za podobne udogodnienia u konkurencji trzeba sporo dopłacić.
O L200 bardzo ciepło wyrażali się organizatorzy plebiscytu: „Mitsubishi wygrywa nie tylko bezkonkurencyjnym stosunkiem jakości do ceny, ale także za sprawą wszechstronnego napędu na cztery koła”.
W Polsce Mitsubishi L200 to trzeci najlepiej sprzedający się model wśród samochodów typu pickup (IBRM Samar styczeń-sierpień 2013). Mitsubishi L200 jest dostępny w wersji z pojedynczą i podwójną kabiną, z turbodoładowanymi silnikami Diesla o pojemności 2.5 l. i mocy 136 KM i 178 KM, w ośmiu wersjach wyposażenia. Najtańsze Mitsubishi L200 kosztuje obecnie 73 162 zł netto.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?