Tym samochodem z całą pewnością nie jeździ się po zakupy. Trudno w nim także o przyjemność prowadzenia żółwim tempem w wielkomiejskich korkach.Polska premiera Lancera Evolution VII odbyła się pod koniec ubiegłego roku. Ten wyczynowy sedan bazuje na modelu Lancer Cedia.
Znany z poprzedniego modelu silnik został w znacznym stopniu zmodyfikowany. Przekonstruowana została turbosprężarka, zwiększono chłodnicę powietrza i o 20 procent zmniejszono opory ssania w kolektorze ssącym poprzez zmianę jego kształtu. W efekcie silnik uzyskuje maksymalny moment obrotowy 383 Nm przy 3500 obrotów na minutę, jest to najlepszy wynik w tej klasie samochodów.
Kierowca może wybrać jeden z trzech typów nawierzchni: asfaltową, szutrową lub pokrytą śniegiem. Nowe opony o rozmiarze 235/45/17 zapewniają przyczepność w czasie skrętów nawet z dużym przeciążeniem.
Mitshubishi Lancer Evo VII wyposażony jest w 16 zaworowy silnik o pojemności 1997 cm3
z intercoolerem i turbosprężarką. Osiąga moc 280 KM przy 6500 obr./min. Auto rozpędza się do 100 km/h w 4,8 sekundy, jego prędkość maksymalna wynosi 253 km/h.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody