Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Mitsubishi Outlander (CW) w wersji 5-miejscowej wyprodukowanych w latach 2010 – 2011, ze względu na błąd w procesie wstępnego montażu, śruby tylnej piasty (4 z każdej strony, łącznie 8) mogły zostać niewłaściwie przymocowane (dokręcone z niedostatecznym momentem). Jeśli klient użytkuje samochód z usterką przez dłuższy czas, śruby mocowania tylnej piasty mogą stopniowo rozluźniać się i powodować specyficzny dźwięk. Ostatecznie piasta tylnego koła może się odkręcić.
**CZYTAJ TAKŻE
Mitsubishi Outlander kontra Toyota Rav4Outlander z nowym silnikiem 2.0 MIVEC
**
Wszyscy klienci, którzy zakupili samochody objęte akcją naprawczą są powiadamiani indywidualnymi listami i wzywani do autoryzowanych serwisów w celu sprawdzenia czy w danym samochodzie występuje ww. usterka. W zależności od poprawności przykręcenia śrub piasty tylnej, śruby te zostaną dokręcone przy użyciu klucza dynamometrycznego lub śruby zostaną wymienione lub zostanie wymieniona cała piasta.
Źródło: UOKiK
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?