Samochód mierzy 4475 mm długości. Charakterystyczna koncepcja przodu pojazdu w stylu “Dynamicznej Tarczy” nawiązuje do modeli Outlander PHEV, Pajero Sport oraz Eclipse Cross.
Xpander napędzany jest benzynowym 16-zaworowym czterocylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 1,5 l i o mocy maksymalnej 105 KM. Motor może być łączony z 5-biegową przekładnią manualną lub z 4-biegową przekładnią automatyczną. W obu przypadkach napęd przenoszony jest na koła przednie.
Na wyposażeniu znajdziemy m.in. system multimedialny, złącze USB oraz dysponuje łącznie 16 uchwytów na butelki i kubki w boczkach drzwi oraz w konsoli centralnej pomiędzy siedzeniami.
Jesienią tego roku samochód trafi na rynek indonezyjski. Następnie stopniowo będzie pojawiać się w sprzedaży w innych państwach.
Zobacz także: Volkswagen Passat Alltrack w naszym teście
Polecamy: Co ma do zaoferowania Volkswagen up!?
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?