Muir: "Seat musi sprzedawać więcej aut"

(pp)
Fot. Seat
Fot. Seat
Szef Seata, James Muir, oświadczył, iż celem tej marki jest zwiększenie sprzedaży. Tylko to zagwarantuje hiszpańskiemu producentowi stabilny rozwój w przyszłości.
Fot. Seat
Fot. Seat

W 2012 roku Seat sprzedał 320 tys. aut na całym świecie. Zdaniem Muira, jeśli marka chce liczyć na dalsze wsparcie koncernu Volkswagen, musi co najmniej podwoić ten wynik, a najlepiej znajdując rocznie około miliona nabywców na swoje modele.

- "Naszym celem jest uzyskanie zysków pokrywających wydatki. W najbliższej przyszłości chcemy, by zwróciły się inwestycje związane z premierą nowego Leona. Osiągnięcie tego celu pozwoli nam w późniejszym czasie zrealizować kolejne pomysły otrzymując wsparcie Grupy VW" - powiedział Muir.

Wspomniany przez Muira Leon będzie dostępny w wersjach hatchback (3 i 5-drzwiowy) oraz kombi. Niewykluczone, że jeszcze w 2013 roku Hiszpanie przedstawią także kompaktowego crossovera.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty